środa, 13 sierpnia 2014

Supermoon // Veranda

Zazwyczaj nic tutaj nie piszę ale dzisiaj postanowiłem sprostować kilka spraw. Dostaje od was dużo wiadomości typu "ale ty masz tam zajebiście, non stop imprezujesz i podróżujesz", "wziąłbyś się do roboty, a nie ciągle impreza". Tak więc chciałbym uświadomić was, że wszystkie moje zdjęcia są popełniane wyłącznie w dni wolne od pracy i poprzedzone są ogromnym wysiłkiem bo pracuje po 12h-14h dziennie. Fotografia jest moją odskocznią od szarej rzeczywistości którą jest ciężka praca. Pierwsze 4 zdjęcia przedstawiają pełnię największego księżyca w tym roku, a reszta zdjęć została popełniona w miejscach w których na co dzień pracuję tj. Veranda i Old Harbor Cafe. Mam nadzieje, że się wam spodobają. Przesyłam pozdrowienia wszystkim którzy śledzą moje amerykańskie przygody i jestem bardzo wdzięczny za wszystkie pozytywne komentarze i wiadomości! 











1 komentarz: