wtorek, 3 czerwca 2014

NOWA CAFE

To dziś! Dzień w którym opuszczam Wrocław - miasto w którym studiowałem przez ostatni rok. Podsumowując dwa ostatnie semestry można powiedzieć, że był to udany rok akademicki, pełen wspaniałych doznań, nowych znajomości i niezapomnianych przeżyć. Już wiem, że będę tęsknił za tym miastem i za ludźmi z którymi na co dzień koegzystowałem. Nadszedł czas na nowe doznania, nowe miejsca i nowe wspomnienia które zapiszą się na matrycy mojego aparatu. O wszystkim tym co u mnie słychać dowiecie się na tym blogu. A póki co chciałbym się z wami podzielić fotografiami które miałem okazję popełniać przez ostatnie 2 miesiące w NOWA CAFE - miejscu w którym każdy zakamarek wypełniony jest muzyką. Muszę przyznać, że fotografia koncertowa bardzo przypadła mi do gustu i chciałbym w przyszłości również tym się zajmować. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz